Mi-am petrecut seara de 10 decembrie, in BalRoom-ul de la Marriott , la licitatia de iarna a casei "Artmark", "creatia" lui Radu Boroianu pe care nu-l mai vazusem de ani. Acelasi liberal rafinat, cu gust pentru estetic, un om care dupa intervalul diplomatic elvetian, s-a reintors la pasiunea pentru arta. Scriitorul Tudor Octavian pigmenta din cand in cand cu cate o replica geniala, rostita din public, iar Veronica Pascu a fost opera de arta vie asezata nu pe sevaletul de pe scena , ci pe unul din scaunele salii.
Au fost licitate de la "Nuduri" ale lui Corneliu Baba, pana la "Casele" lui Gheorghe Petrascu pentru care s-au platit 22.000 de euro , o "Iarna" a lui Ion Tuculescu vanduta cu 20.000 de euro,pana la "Curcanii" lui Samuel Mutzner. Daca mi-as fi permis as fi cumparat "Madona din Darste" o lucrare tulburatoare a lui Camil Ressu. M-am consolat cu lucrari ceva mai ieftine, dintre care cea mai draga imi este o fotografie sepia a compozitorului Franz Liszt, un portret care dezvaluie expresia interioara, semnat Louis Held Wimar, protejatul lui Liszt. M-am recunoscut in femeia "confidenta" a Ioanei Carolina Ursa, pentru care cuvantul fierbinte este o arma mai puternica decat conturul perfect.
"
"Nuduri", Corneliu Baba
"Curcani", Samuel Muntzer
"Case", Gheorghe Petrascu
"Iarna la Costinesti", Ion Tuculescu
"Madona din Darste", Camil Ressu
Portretul lui Franz Liszt